GENERELT 

Skal jeg booke på forhånd for at fiske, eller kan jeg bare møde op?

Du skal blot møde op. Det hele er selvbetjening. Betaling af fiskekort foregår via MobilePay eller vores kortterminal. Husk selv fiskestang og grej. Sørg altid for at have et gyldigt fiskekort, inden du går i gang med at fiske.

Er der fangstbegrænsning?

Ja, du må maximalt fange 7 fisk om dagen – heraf max 2 fisk fra familiesøen. Der foretages kontroltjek regelmæssigt. Læs vores øvrige regler her.

Hvor ofte sætter I fisk ud?

Det afhænger af antallet af besøgende. Generelt opretholdes en høj bestand af ørreder i søerne. Du kan finde et overblik over udsætningerne her.

Er det tilladt at medbringe hund ved fiskesøen?

Nej, hunde er ikke tilladt ved fiskesøen.

Hvad er jeres åbningstider?

Fiskesøen har åbent fra 1,5 time før solopgang til 1,5 time efter solnedgang. Der er ikke åbent for natfiskeri.

 


PRISER & BETALING

Hvordan kan jeg betale?

Med MobilePay, kontanter og/eller betalingskort i vores betalingsautomat. Sørg altid for at have en gyldig fiskekort, inden du går i gang med at fiske.

Kan jeg købe et gavekort?

Ja. Du skal blot bruge dette link for at købe et gavekort.

Er der specielle priser ved større grupper eller arrangementer?

Nej, priserne er faste, og fiskekort til større grupper kan let købes i vores automat.

Kan I sende en faktura?

Ved større arrangementer (+20 fiskekort) kan vi sende en faktura. Ønsker du dette bedes du kontakte os først via e-mail, med information om antal fiskekort, antal timer og dato, så sender vi en faktura. Hvis I vil modtage en faktura via EAN, så bedes I sende EAN nummeret til os.

Hvad er priserne?

Vores priser ses unden fanen “priser” (https://pindsmoelle.dk/priser/)

Skal børn betale?

Ja, vi tilbyder børnefiskekort til en særlig fordelagtig pris. 

Er prisen per person eller fiskestang?

Prisen gælder per fiskestang.

– dog skal minimum 50% af en gruppe indløse fiskekort (dvs. kommer man f.eks. 10 personer, skal der købes minimum 5 fiskekort).

FACILITETER  

Tilbyder I overnatning? 

Ja, se gerne information om vores hytter her

Er der toiletter ved søen?

Der er ikke toilet ved søen, men der er et kunde-toilet placeret ved kælderindgangen hos Pindsmøllevej 35, som kan benyttes ved behov.

 Er der parkeringsfaciliteter tæt på fiskesøen?

Ja, der er gratis parkering på p-pladser.

– gangbesværede kan køre helt ned til søen (gælder dog kun gangbesværede).

Er der siddepladser eller picnicområder ved søen?

Ja, vi har over 30 bordbænkesæt opsat ved søerne. 

Kan vi grille ved søerne?

Ja – I må gerne grille ved søen. Husk at rydde op efter jer selv, og grill ikke tæt på hytten og pas på bord/bænke-sæt.

 

FISKEGREJ

 

Sælger I fiskegrej?

Nej, der kan ikke købes fiskegrej – alt grej/udstyr skal selv medbringes.

Udlejer I fiskestænger?

Vi lejer ikke fiskestænger ud enkeltvis. Til grupper på 10 personer eller flere kan vi tilbyde udlejning til 100 kr. per stang. Vi har i alt 20 stænger til rådighed, men det er ikke altid muligt at garantere udlejning. For at reservere, kontakt os via e-mail. Afhentning sker via selvbetjening, og betaling foregår via MobilePay.

 

KONTAKT

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os ved at sende en e-mail til kontakt@pindsmoelle.dk.  Vi svarer på e-mails inden for 24 timer.

 

Pinds Mølle logo
Adresse:

Pindsmøllevej 33c

8362 Hørning

Danmark

Åbningstider:

Åbner: 1,5 før solopgang

Lukker: 1,5 efter solnedgang

//Gavekort //